Schimbare sediu social

Schimbare sediu social

SCHIMBARE SEDIU SOCIAL ȘI ÎN ALTE JUDEȚE

Sediul este un element de identificare important din punct de vedere procedural, deoarece actele administrative, fiscale, jurisdicţionale sunt comunicate la sediul societăţii. Odata cu aparitia Legii 223/2020, intr-o locuinta pot avea sediul social mai multe societati comerciale, „unicitatea sediului” fiind eliminata din Legea 31/1990 a societatilor comerciale.

SCHIMBARE SEDIU SOCIAL

De asemenea, tot prin Legea 223/2020, a fost inlaturata obligatia obtinerii de la asociatia de proprietari sau locatari si de la vecinii imobilului a acordului pentru sediul social al unei firme noi sau pentru schimbarea sediului social in cazul in care firma nu desfasora activitate la sediul social. In caz ca firma desfasora activitate, acordul asociatiei de proprietari si a vecinilor este obligatoriu.

OFERIM GAZDUIRE SEDIU SOCIAL IN MUN. BUCURESTI SI IN ALTE ORASE SI PE PERIOADE MAI MARI DE 1 AN.

Schimbarea sediului social al unei firme se poate face in cadrul aceluiasi judet sau dintr-un judet in altul si presupune intocmirea unei documentatii specifice, completarea unor formulare si indeplinirea unor formalitati de inregistrare la Registrul Comertului.

ATENTIE: Pentru neprelungirea sediului social sau dupa caz neschimbarea sediului social, firma intra in inactivitate fiscala. Odata declarata de A.N.A.F. inactivitatea fiscala, asociatilor, actionarilor si persoanelor imputernicite li se înscriu fapte în cazierul fiscal ceea ce inseamna ca nu vor mai putea infiinta o alta societate comerciala, nu vor mai putea fi desemnati ca administratori sau alte organe de conducere în alte societăti comerciale până ce faptele inscrise in cazierul fiscal nu sunt radiate.

ACTE NECESARE SCHIMBARE SEDIU SOCIAL

  • Copii CI ale asociatilor și administratorilor;
  • Copie de pe ultimul act constitutiv actualizat;
  • Copie de pe actul de proprietate al noului sediu social.

SERVICII OFERITE SCHIMBARE SEDIU SOCIAL

  • conceperea si redactarea actului constitutiv actualizat;
  • conceperea si redactarea contractului pentru noul sediu social;
  • conceperea si redactarea actului modificator (Hotararea AGA, Decizie asociat unic)
  • completarea cererii de inregistrare a mentiunii si a declaratiei model 3 si / sau 2;
  • depunerea dosarului online la registrul comertului;
  • consultanta gratuita.

FORMALITATI DE INDEPLINIT DUPA SCHIMBAREA SEDIULUI

  • schimbarea sediului social trebuie comunicata si Administratiei Finantelor Publice, prin depunerea formularului 050 „Cererea de inregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului” la organul fiscal in a carui raza teritoriala se afla situat noul sediu social.
  • daca firma este platitoare de TVA aceasta trebuie sa obtina un nou certificat de inregistrare in scopuri de TVA de la unitatea fiscala in a carei raza de competenta se afla conform noii adrese.
  • schimbarea sediului social pe casa / casele de marcat;
  • schimbarea datelor de identificare ale firmei cu noul sediu social la banca
TARIFE CONTACTATI-NE